۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۳
رژه «فرزندان ایران» در افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی
کاروان کشورمان به پرچمداری ساره جوانمردی در مراسم رژه افتتاحیه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شرکت کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از ساعت ١٩:٣٠ به وقت چین در استادیوم المپیک هانگژو آغاز شد. 
دقایقی پس از شروع مراسم و بعد از اجرای یک نمایش کوتاه، برنامه رژه ورزشکاران آغاز شد و کاروان کشورهای مختلف یک به یک رژه رفتند.
کاروان «فرزندان ایران» نیز که یکی از کاروان‌های پرجمعیت این دوره بازی‌هاست، با پرچمداری ساره جوانمردی و وحید نوری، رژه رفت تا از فردا به طور رسمی رقابت‌ها را  آغاز کند. 

بعد از رژه ورزشکاران ۴۴ کشور حاضر در این دوره بازی‌ها، رییس کمیته برگزاری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با خوشامدگویی به ورزشکاران و میهمانان این دوره، به شعار بازی‌ها «اتحاد قلب‌ها، درخشش رویاها» اشاره کرد و گفت: «این جمله برای ما فقط یک شعار نیست. ما از سال ۲۰۱۵ که به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب شدیم، همه تلاش خود را انجام دادیم تا در کنار فرهنگ چین، تکنولوژی پیشرفته این کشور را هم نشان دهیم.
در این دوره از بازی‌ها، می‌خواهیم نشان دهیم که افراد دارای معلولیت می‌توانند خود و رویاهای‌شان را بشناسند.» او ادامه داد: «امیدوارم ورزشکاران از رقابت‌های‌شان لذت ببرند و لحظات شیرینی داشته باشند.» 

راشد ماجد، رییس کمیته پارالمپیک آسیا با گفتن «سلام» به زبان چینی، میزبانی چینی‌ها را فوق العاده خواند و ابراز امیدواری کرد که تمام ورزشکاران از حضور در این دوره بازی‌های لذت ببرند. 

️بعد از این سخنرانی‌ها، دینگ شوانگشنگ، معاون اول هیات دولت چین افتتاح رسمی بازی‌ها را اعلام کرد. 

در ادامه پرچم کمیته پارالمپیک آسیا در استادیوم المپیک هانگژو بالا رفت و سرود این نهاد بین المللی خوانده شد. 

یکی از ورزشکاران چین به نمایندگی از سه هزار ورزشکار حاضر در بازی‌ها سوگند یاد کرد که همه  ورزشکاران به قوانین این بازیها احترام می‌گذارند.

 

 

Hangzhou Openinig 10

Hangzhou Openinig 11

Hangzhou Openinig 3

Hangzhou Openinig1

Hangzhou Openinig 9

2Hangzhou Openinig

 

Hangzhou Openinig Sareh Vertical

Hangzhou Openinig 12

Hangzhou Openinig 7

Hangzhou Openinig 6

 

 

کد خبر : ۶,۲۰۷
اشتراک در