۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
پولادگر: توسعه جنبش پارالمپیک اصلی‌ترین هدف همکاری ایران و ازبکستان است
سیدمحمد پولادگر در خصوص امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته‌های ملی پارالمپیک ایران و ازبکستان توضیحاتی داده است.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته‌ ملی پارالمپیک، با پایان میزبانی از اعضای کمیته ملی پارالمپیک ازبکستان در تهران سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک، درباره این دیدار و همکاری دو کشور گفت: از میزبانی سه روزه هیأت ورزشی پارالمپیک کشور دوست و برادرمان، ازبکستان خرسندیم. در این سه روز علاوه بر بازدیدها و سایر برنامه‌ها، جلسات هم‌اندیشی تخصصی نیز برگزار شد و زمینه‌های همکاری هر دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: هدف مشترک هر دو طرف، توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان در جهان است. با توجه به نقطه نظراتی که مطرح شد و سیاست‌های رئیس جمهور و دولت ازبکستان، ما برای انتقال تجارب و دانش خود در عرصه پارالمپیک به همکاران خود در این کشور، صادقانه و مخلصانه اعلام آمادگی کرده‌ایم.

 

پولادگر در پایان اظهار داشت: از نظر مسئولین کمیته های پارالمپیک دو کشور نقاط مشترک مثبتی برای همکاری و توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان وجود دارد. در نشست‌های کارشناسی هم عنوان شد که نگرش حمایتی و توسعه‌ای نسبت به ورزش پارالمپیکی از سوی دولت و شخص رئیس جمهور در ایران هم وجود دارد و قطعا با توجه به سیاست‌های هر دو کشور در این خصوص، در آینده نزدیک این همکاری به کمیته‌های پارالمپیک ایران و ازبکستان کمک خواهد کرد.
 
کد خبر : ۶,۵۱۷
اشتراک در