۲۵ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۵۴
درخواست ما از مسئولین نگاه برابر به ورزش جانبازان و معلولین است / با افزایش حضور بانوان شاهد مدال های خوشرنگی خواهیم بود
سرپرست کاروان فرهنگی، ورزشی غدیر:
سید علی رضا حسینی در حاشیه مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز دهکده المپیک گفت: خواست ما نگاه برابر مسوولان ورزش به ورزشکاران معلولان وجانباز است.

وی ادامه داد: شور و اشتیاق ورزشکاران وصف ناپذیر است و همین اشتیاق انگیزه آنها را برای کسب افتخار برای ایران اسلامی دوچندان کرده است. حسینی همچنین گفت: این اشتیاق و انگیزه با حمایت مسوولان می تواند افزایش یابد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت کاروان ایران ،شرایط را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: کلاس بندی ها مشخص شده است. ضمن اینکه ورزشکاران ما محل تمریناتشان را شناخته اند و در آنجا در کنار مربیانشان خود را آماده مسابقات می کنند.


او در ادامه این گفت و گو به بانوان ملی پوش حاضر در این کاروان اشاره کرد و با بیان اینکه در این دوره حضور ورزشکاران زن رشد 60 درصدی داشته، افزود: در این مسابقات باید شاهد مدالهای خوش رنگ در این بخش باشیم.

وی خاطر نشان کرد:  ورزشکاران معلول و جانباز بارنج و مشقت بسیار در این مسابقات شرکت کرده اند و بی تردید باید به اندازه تلاش آنها برای کسب افتخار، مورد تشویق قرار گیرند.

کاروان فرهنگی، ورزشی غدیر، با 200 ورزشکار در 16 رشته ورزشی، در دومین دوره بازی های پاراآسیایی حضور یافته است.
کد خبر : ۳۲۸
اشتراک در