۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۲۵
سرمربی-تیم-ملی-جودوی-نابینایان-هدف-تیم-ملی-ارتقای-رنکینگ-جهانی-است
سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان پس از پایان رقابت های جام جهانی آنتالیا گفت هدف اصلی آنها از حضور در این رقابت ها ارتقا در رده بندی جهانی است.
سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان پس از پایان رقابت های جام جهانی آنتالیا گفت هدف اصلی آنها از حضور در این رقابت ها ارتقا در رده بندی جهانی است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در رقابت های جام جهانی آنتالیا دو مدال برنز انفرادی و عنوان سوم مشترک تیمی را به دست آورد و پس از اردوی مشترک با کشورهای شرکت کننده دراین مسابقات به ایران بازگشت.

محمدرضا حاج یوسف زاده در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: رقابت های جام جهانی با حضور ۱۵۰ جودوکار مرد و ۷۰ ورزشکار زن از ۳۵ کشور در آنتالیای ترکیه برگزار شد که رضا غلامی در وزن ۶۶- کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند و در بخش تیمی نیز عنوان مشترک سوم را به همراه روسیه کسب کردیم. تیم های کره جنوبی و ازبکستان هم عناوین قهرمان و نایب قهرمانی را به دست آوردند.

وی افزود: تیم ایران با ترکیب علی عباس نژاد، امید جعفری، فرید عساکره، احسان موسی نژاد، رضا غلامی و محمدرضا خیرالله زاده در این رقابت ها شرکت کرد. تیم ملی پس از این مسابقات اردوی مشترکی با تیم های شرکت کننده در این رقابت ها برگزار کرد.

وی هدف از شرکت در این پیکارها را ارتقای رنکینگ جهانی ملی پوشان دانست و اظهار داشت: تقریبا تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها در بازی های پارالمپیک ریو حضور داشتند و برای گرفتن سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو در این مسابقات شرکت کردند. کره جنوبی و ازبکستان از تیم های مدعی و رقبای ما هستند. حضور در این رقابت ها در ارتقای رنکینگ ملی پوشان جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو موثر بود.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در پایان گفت: تنها راه ما برای کسب نتیجه مورد نظر در بازی های پارا آسیایی جاکارتا شرکت در کمپ های بین المللی و تبادل تکنیک و تاکتیک و رسیدن به خودباوری است. با شرکت در اردوهای داخلی می توانیم تک چهره هایی پرورش دهیم که مدال کسب کنند.

کد خبر : ۳,۵۷۸
اشتراک در