سه نماینده از کمیته ملی پارالمپیک ایران در دوره آموزشی ظرفیت سازی سازمانی سطح ۲ ( بازاریابی و اطلاعات) شرکت دارند.
سه نماینده از کمیته ملی پارالمپیک ایران در دوره آموزشی ظرفیت سازی سازمانی سطح ۲ ( بازاریابی و اطلاعات) شرکت دارند.
بنیاد آجیتوس به عنوان بازوی علمی کمیته بین المللی پارالمپیک با همکاری شرکت تویوتا به عنوان حامی مالی، اقدام به توسعه علمی کمیته های ملی پارالمپیک کرده است و یکی از اقدامات اصلی این بنیاد توانمندسازی نیروهای انسانی با برگزار دوره ظرفیت سازمانی است.
در همین راستا دوره ظرفیت سازی سازمانی سطح ۲ (بازاریابی و ارتباطات)، از امروز، چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ششم اردیبهشت ماه در شهر آستانه در جریان است.
سلیمه وکیل،احمد عبدالمالکی و علی افروزه سه نماینده ایران از کمیته ملی پارالمپیک هستند که در این دوره حضور دارند و می بایست پس از پایان این دوره آموزشی، برنامه های بازاریابی و ارتباطات را در کمیته ملی پارالمپیک ایران پیاده سازی و گزارش اجرایی شدن آن را برای بنیاد آجیتوس ارسال نمایند.
آذر ماه سال گذشته نیز تهران میزبان دوره برنامه ریزی و حاکمیت مطلوب بود که در همین راستا برگزار شد.