۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶
مراسم تشییع مادر شهید بابایی و سرپرست معنوی کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰
 
مراسم تشییع پیکر خانم کونیکو یامامورا، تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس و سرپرست معنوی کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ صبح امروز برگزار و جهت خاکسپاری روانه بهشت زهرا (س) شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد به نمایندگی از رهبری سلام و تسلیت رهبر معظم انقلاب را به خانواده این شهید عزیز ابلاغ نمود.
همچنین  سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامعلی حداد عادل و برخی مقامات کشوری و لشکری در این مراسم حضور داشتند و از جامعه ورزش نیز رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، رئیس و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، روسای فدراسیون های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تیراندازی با کمان، پزشکی و ورزشی، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی نیز شرکت کردند.
کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید "محمد بابایی" که از چندی قبل به دلیل ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود، روز جمعه دهم تیر ماه به فرزند شهیدش پیوست.
 

مراسم  22
مراسم  21
مراسم  20
مراسم  19
مراسم  18
مراسم  17
مراسم  16
مراسم  15
مراسم  11
مراسم  10
مراسم  7
مراسم  6
مراسم  5
مراسم  4
مراسم  3
مراسم  2
مراسم  1

مراسم
مراسم  23

کد خبر : ۴,۹۴۵
اشتراک در