۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۰
حضور کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو با نام " فرزندان ایران" و به پرچم داری " ساره جوانمردی"
 
دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک در جریان نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، از نام و پرچم دار کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو رونمایی کرد.
دکتر کارگری در این خصوص اظهار داشت: در خصوص نام کاروان سعی ما تمرکز بر وحدت و انسجام ملی بود و بر همین اساس نام " فرزندان ایران " را برای کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو انتخاب کردیم و شعار کاروان نیز " ایمان، ایران و افتخار" خواهد بود.
وی در خصوص پرچم دار کاروان گفت: ساره جوانمردی، ورزشکار پرافتخار کشورمان در رشته پاراتیراندازی، به عنوان پرچم دار کاروان انتخاب شد و البته این بار با هویتی جدید؛ " مادر، قهرمان".
رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: در اعزام های بزرگ همانند بازی های پارالمپیک و پاراآسیایی، کاروان ایران علاوه بر سرپرست اجرایی، یک سرپرست نمادین نیز دارد که در این دوره از بازی های " آوا الداغی" فرزند شهید غیرت " حمید الداغی " به عنوان سرپرست نمادین انتخاب شده است.
وی در پایان از حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان به عنوان روحانی کاروان اعزامی ایران به بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ نام برد.
 
کد خبر : ۵,۸۸۱
اشتراک در