۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷
قدردانی کارگری از پیام تبریک رییس مجلس شورای اسلامی
دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک طی پیامی به دکتر قالیباف، از ارسال پیام تبریک وی به مناسبت موفقیت کاروان " فرزندان ایران" در بازی های پاراآسیایی هانگژو قدردانی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک،در متن این پیام خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: 
 
" جناب آقای دکتر قالیباف
رییس محترم مجلس شورای اسلامی

 

با سلام و احترام؛
افتخارآفرینی کاروان" فرزندان ایران" در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و کسب مقام دوم این مسابقات، به دست نمی آمد مگر با لطف باریتعالی و دعای خیر مردم، حال به رسم ادب و احترام صمیمانه‌ترین مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت پیام تبریک حضرتعالی که موجب دلگرمی و روحیه بخشی به خانواده بزرگ و پرتلاش پارالمپیک گردید، تقدیم و از تشریک مساعی مجلس محترم در تسهیل امور سپاسگزاری می‌نمایم.

 

مسلما حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در کنار حضور مادر و دختر بزرگوار شهید غیرت، حمیدرضا الداغی به عنوان سرپرستان نمادین کاروان، بستر را به شایسته‌ترین شکل ممکن فراهم کرد تا شعار کاروان، یعنی "ایمان، ایران، افتخار" جامه عمل به خود پوشانده و شاهد خلق صحنه‌های خاطره انگیز و افتخارآفرین توسط اعضای کاروان باشیم.

 

نظر به زمان کوتاه باقیمانده تا پارالمپیک پاریس، امیدواریم با تداوم حمایت‌ها بار دیگر در افتخارآفرینی و شاد کردن دل هم‌وطنان عزیزمان سربلند گردیم.
از درگاه ایزد منان دوام عزت و سعادت، حضور و اثرگذاری آن بزرگوار را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت دارم. " 
 
        
 
کد خبر : ۶,۲۵۸
اشتراک در