۵ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹
در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان پارادو ومیدانی – کوبه ۲۰۲۴ صورت گرفت؛
نایب رییس و رییس پارادوو میدانی IPC با سرپرست انجمن پارادوو میدانی ایران ملاقات کردند
علی اصغر هادی زاده سرپرست انجمن پارادوو میدانی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در حاشیه برگزاری رقابت های پارادو و میدانی کوبه که به میزبانی کشور ژاپن در حال برگزاری است، با نایب رییس کمیته بین المللی پارالمپیک و نیز رییس پارادو ومیدانی کمیته بین المللی پارالمپیک به صورت جداگانه ملاقات کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هادی زاده در دیدار با " دوآن کیل" نایب رییس IPC گزارشی از اقدامات انجام شده در ایران در مورد برگزاری روز ملی پارالمپیک، و برنامه های ایران برای توسعه ورزش پارالمپیک گفتگو کرد.

 

کیل نیز ضمن ابراز همدردی با ایران در خصوص شهادت رییس جمهور و هیات همراه از بروز این حادثه ابراز تاسف کرد. وی همچنین از توسعه و پیشرفت ورزش بانوان و نتایج کسب شده توسط آنها در میادین بین المللی ابراز خرسندی نمود.

 

هادی زاده نیزبا اشاره به اهمیت موضوع آموزش در زمینه داوری و مربیگری، از نایب رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک خواست که در دوره‌های آموزشی مربیان و داوران با دانش فنی بالا و در سطح بین المللی را برای آموزش کشورمان اعزام کند.

 

ملاقات

 

دومین دیدار سرپرست تیم اعزامی کشورمان به رقابت های قهرمانی جهان پارادو میدانی با " پل فیلدز جرالد" رییس پارادو و میدانی کمیته بین المللی پارالمپیک انجام شد.
در این دیدار رییس پارادو ومیدانی IPC شهادت رییس جمهور و هیات همراه وی را تسلیت گفت و ابراز همدردی نمود.

 

هادی زاده در این نشست در خصوص پیشنهاد ایران برای میزبانی لیگ پارادو ومیدانی جهانی، برگزاری مسابقات زیر نظر IPC، بهره مندی از تجارب مربیان و داوران مورد تایید کمیته بین المللی پارالمپیک جهت آموزش مربیان و داوران داخلی و اعزام آنها به ایران جهت برگزاری دوره های آموزشی با رییس پارادوومیدانی کمیته بین المللی پارالمپیک گفتگو کرد.
کد خبر : ۶,۶۷۹
اشتراک در