۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۴۸
اختتامیه اولین دوره تربیت مربی فرهنگی درجه یک و دومین گردهمایی سالانه مربیان فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک
صبح امروز مراسم اختتامیه اولین دوره تربیت مربی فرهنگی درجه یک و نیز دومین گردهمایی سالانه مربیان فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک در محل این کمیته برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین دوره تربیت مربی فرهنگی درجه یک با حضور ۲۰ نفر از مربیان خانم و آقا طی روزهای ۱۵ تا ۱۸ خرداد ماه به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و طی این ۴ روز مباحث مورد نظر این دوره توسط اساتید مجرب به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

 

همچنین صبح امروز ۱۹ خرداد، مراسم اختتامیه این دوره آموزشی و نیز دومین گردهمای سالانه مربیان فرهنگی با حضور بیش از ۹۰  نفر از مربیان فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک در محل تالارپارالمپیک برگزار شد.

 

جلسه

 

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسملین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، دکتر غفور کارگری رییس، سیدمحمد پولادگر نایب رییس حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی مرادآبادی رییس کمیسیون فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین هوشیار سرپرست فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک نیز حضور داشتند.

 

جلسه

 

دکتر کارگری ضمن قدردانی از برگزاری این دوره در خصوص جدیت کمیته ملی پارالمپیک به مباحث فرهنگی و لزوم در نظر گرفتن آن در کلیه شئونات صحبت کرد و توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده و نیز برگزاری این دوره به رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته ملی پارالمپیک در رعایت مباحث فرهنگی و اهتمام به انجام آن، مقوله فرهنگ را جزیی جدا ناپذیر از ورزش برشمرد و بر ادامه این مسیر تاکید کرد.

 

در پایان نیز احکام مربیانی که سال گذشته در دومین دوره تربیت مربی فرهنگی درجه دو شرکت داشتند و این دوره را با موفقیت سپری کرده بودند به آنها اهدا شد و از زحمات و خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسینی مرادآبادی نیز قدردانی شد.

کد خبر : ۶,۷۰۵
اشتراک در