۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸
معاینات تخصصی ملی پوشان اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس آغاز شد/ سنجش سلامتی ورزشکاران تیم های پاراشنا، پاراتکواندو و پاراتیراندازی در گام اول
روند معاینات تخصصی ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس با همکاری فدارسیون پزشکی ورزشی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فدراسیون پزشکی ورزشی معاینات تخصصی ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از صبح امروز(سه شنبه ۲۲ خرداد) در محل ستاد پزشکی ورزشی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرد.

 

فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه ارائه خدمات تخصصی به ملی پوشان ورزش کشور معاینات ورزشکاران پارالمپیکی را با حضور دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز کرد و طی آن در روز نخست، ملی پوشان تیم های  پارا تکواندو، پاراشنا و پاراتیراندازی در ایستگاه های مختلف تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند و مشاوره های لازم را نیز دریافت کردند.
ارتوپدی و پزشکی ورزشی، داخلی، قلب و عروق، ارزیابی های آزمایشگاهی، مشاوره آنتی دوپینگ، مشاوره تغذیه و مشاوره روانشناسی و بینایی سنجی از جمله خدماتی بود که به این ملی پوشان ارائه شد.

 

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفت تمام ملی پوشان اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس طی روزهای آینده در ستادپزشکی ورزشی آزادی و همچنین درمانگاه فوق تخصصی ستاد مرکزی فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات پزشکی قرار خواهند گرفت.  

 

عکس: پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی 
کد خبر : ۶,۷۱۱
اشتراک در
گزارش تصویری/ معاینات تخصصی ملی پوشان اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس
Loading