۲۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۵۷
پیام تبریک کمیته ملی پارالمپیک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران


کمیته ملی پارالمپیک طی پیامی انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی تبریک گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

کمیته ملی پارالمپیک و جامعه ورزش جانبازان، توان یابان، نابینایان و کم بینایان انتخاب حضرتعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن ابراز خرسندی صمیمانه‌ترین آرزوها و توفیق روزافزونتان در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و سربلندی ایران عزیز، رضایت خاطر رهبر فرزانه و مردم غیرتمند، از خداوند منان مسئلت دارد.

کمیته ملی پارالمپیک آمادگی کامل دارد ضمن همکاری و تعامل سازنده با دولت محترم در جهت ارتقای هرچه بیشتر ورزش کشور و نیل به اهداف بلندمدت این امر مهم تلاش کند تا زمینه ساز ایجاد شور و شعف و دلگرمی در جامعه گردد.

ورزشکاران پارالمپیک، که نمادی از اراده پولادین و روحیه قهرمانی ملت ایران هستند همواره در عرصه های بین المللی افتخارآفرین بوده و در میادین آسیایی، جهانی و پارالمپیک خوش درخشیده اند؛ در آستانه برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، امیدوار به حمایت‌های جنابعالی که به ورزش اهمیت می دهید و دولت محترم بوده تا به فضل خداوند منان، حضور پرقدرت‌ در این رویداد راهبردی داشته و افتخار آفرین شوند. رجاء واثق داریم که مدیریت متعهدانه حضرتعالی منجر به شکوفایی عرصه های مختلف کشور از جمله ورزش های پارالمپیکی خواهد شد. ان‌شاءالله

کمیته ملی پارالمپیک و جامعه ورزش جانبازان، توان یابان، نابینایان و کم بینایان 

 

کد خبر : ۶,۷۶۲
اشتراک در