۸ شهریور ۱۴۰۳ ۱۸:۴۸
پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴: راهیابی رحیمی و عرب‌عامری به یک‌شانزدهم ریکرو مردان/همتی در کامپوند مقدماتی سوم شد
پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴: پایان روز نخست رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، نمایندگان ریکرو مردان و کامپوند زنان کار خود را با صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها به اتمام رساندند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در پایان روز نخست رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، نمایندگان ریکرو مردان و کامپوند زنان کار خود را با صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها به اتمام رساندند.

صعود رحیمی و عرب‌عامری از مرحله مقدماتی ریکرو مردان

در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری دو ملی‌پوش ایران مقابل سیبل قرار گرفتند.

در این رقابت که ۲۰ ورزشکار حضور داشتند، عرب‌عامری با امتیاز ۶۴۵ در رده پنجم و رحیمی با امتیاز ۶۴۰ در رده هشتم ایستادند.

نکته مهم در جریان این رقابت، ثبت رکوردی بالاتر از رکورد پارالمپیک توسط پنج ورزشکار از فرانسه، کره جنوبی، اندونزی، ترکیه و ایران بود که البته رکورد جدید به نام نماینده فرانسه با امتیاز ۶۵۲ به ثبت رسید. در واقع این مسأله نشان دهنده سطح بالای این دوره از بازی‌ها بود.

با ثبت این امتیازات، در مرحله یک شانزدهم نهایی غلامرضا رحیمی با نماینده اندونزی و محمدرضا عرب عامری با حریفی از جمهوری آذربایجان رقابت خواهند کرد.

سومی فاطمه همتی در مرحله مقدماتی کامپوند

همچنین در ادامه این مسابقات، فاطمه همتی نیز برای تعیین رنکینگ در کامپوند انفرادی بانوان از ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) به رقابت پرداخت.

او در این رقابت با امتیاز ۶۹۶ و بهترین عملکرد شخصی‌ خود در رده سوم قرار گرفت. این در حالی بود که ورزشکاری از ترکیه رکورد جهان را شکست.

همتی در مرحله یک شانزدهم نهایی با قرعه استراحت مواجه شده است.

 

Arab Ameri

Rahimi

Hemmati

Archery Team

Archery shooting

کد خبر : ۶,۸۳۳
اشتراک در