۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۱۳:۲۲
قدردانی رییس کمیته ملی پارالمپیک از رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک با ارسال نامه ای به دکتر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جهت انعکاس شایسته اخبار و گزارش‌های هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک تابستانی که به میزبانی پاریس برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در متن این نامه آمده است: 

 

" لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

"خدا را شاکریم که کاروان فرزندان ایران با درخشش در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس و کسب بیشترین تعداد مدال نسبت به ادوار گذشته‌ی این بازی‌ها (۲۵+۱ مدال شامل ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز) به میهن اسلامی بازگشت.

انعکاس شایسته پیروزی‌ و افتخارآفرینی قهرمانان پارالمپیکی کشورمان در این رویداد میسر نمی‌شد، مگر با تلاش و همراهی رسانه ملی، اعزام تیم خبری و انتشار شبانه‌روزی اخبار و تصاویر موفقیت‌های فرزندان این مرز و بوم که سبب شادکامی و افزایش غرور ملی مردم و مسئولان شد و مهم تر اینکه موضوع ورزش های پارالمپیکی به درون خانه های مردم رفت و خیلی از توان یابان و خانواده های ایشان به امر پرداختن به ورزش علاقه مند شدند.

بدین وسیله، مراتب حق‌شناسی و قدردانی خانواده بزرگ پارالمپیک را به جنابعالی و همکاران محترم‌تان اعلام و عزت و سربلندی‌تان را از خداوند متعال مسالت دارم."

 

 

 

کد خبر : ۶,۹۵۰
اشتراک در