۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۰۷:۱۷
برای-شرکت-در-تورنمنت-بین-المللی-تیر-و-کمان-2015---کمانداران-ملی-پوش-جانباز-و-معلول-عازم-جمهوری-چک-می-شوند
تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین برای شرکت در تورنمنت بین المللی جمهوری چک، بامداد دوشنبه، 15 تیر ماه تهران را ترک خواهد کرد.

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین کشورمان در آخرین روزهای اردوی متصل به اعزام مسابقات جمهوری چک به سر می برد و با پایان یافتن این تمرینات، بامداد روز دوشنبه، 15 تیر ماه تهران را به مقصد جمهوری چک ترک خواهد کرد.

ملی پوشان کشورمان برای آمادگی حضور دراین رقابت ها سه مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته اند و با هدایت نیکولاویچ، مربی اوکراینی تیم ملی، عازم تورنمنت بین المللی جمهوری چک می شوند.

رقابت های بین المللی جمهوری چک به منزله رویدادی تدارکاتی برای تیم ملی محسوب می شود تا با آمادگی کامل، در مسابقات قهرمانی جهان آلمان که دارای امتیاز سهمیه مستقیم پارالمپیک نیز هست، حضور یابد.

تیم ملی تیر و کمان با ترکیب، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور عازم رقابت های جمهوری چک خواهد شد.

نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و کلثومه غلامی نیز به عنوان کادر فنی و مربی گری در این اعزام حضور دارند و مجید کهتری به عنوان مدیر فنی و علی اصغر حسن زاده به عنوان سرپرست کاروان، همراه ملی پوشان هستند.

تورنمنت بین المللی جمهوری چک، در زمره رقابت های WORLD RANKING به شماره می رود و اکثر کشورهای جهان با بهترین نفرات خود در آن حضور می یابند. این مسابقات تا 22 تیر ماه در شهر نوامستنوناجی در جریان خواهد بود.
کد خبر : ۷۵۸
اشتراک در