۱۶ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۲
رئیس-انجمن-شنا-جانبازان-و-معلولین---از-استعدادهای-برتر-جشنواره-مهر-رضوی-برای-مسابقات-پاراآسیایی-جوانان-استفاده-می-کنیم

مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین، پیرامون آخرین اخبار مربوط به رشته شنا در جشنواره مهر رضوی اعلام داشت: رقابت های شنا در این جشنواره با حضور ورزشکاران متولد سال 69 به بالا برگزار می شود و بخش نامه های مربوط به آن از آذر ماه سال گذشته برای هیات های استانی ارسال شده است.

نوروزی افزود: رقابت های شنا در مواد آزاد، پروانه، قورباغه، کرال پشت و مختلط انفرادی و در 10 کلاس پزشکی مختلف انجام خواهد شد و اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب مورد نظر برسد، مسابقات در دو رده سنی زیر 17 سال و 18 تا 25 سال برگزار می شود.

رئیس انجمن شنا در ادامه گفت: تا کنون 20 استان با 97 ورزشکار اعلام آمادگی خود را برای ستاد برگزاری جشنواره ارسال کرده اند .در بخش بانوان نیز طبق اعلام نایب رئیس محترم انجمن،خانم صدر، 10 استان با 40 ورزشکار حضور خود را اعلام نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنان تا 25 تیر ماه فرصت ارائه اسامی نهایی وجود دارد، اما تا همین جا نیز آمار موجود بسیار خوب است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

نوروزی افزود: کمیته برگزاری مسابقات از مربیان تیم های ملی دعوت کرده تا در حاشیه برگزاری مسابقات، با نظارت بر عملکرد شناگران، برنامه استعداد یابی را نیز مد نظر داشته باشند و افراد مستعد پس از شناسایی، مورد حمایت انجمن قرار خواهند گرفت.

رئیس انجمن شنا در پایان گفت: با توجه به پیش رو بودن بازی های پاراآسیایی جوانان در سال 2016، جشنواره مهر رضوی فرصت خوبی است تا از حالا برای این رقابت ها نیروهای جوان و جدید را شناسایی و جذب کنیم.

جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی، ویژه ورزشکاران دارای معلولیت زیر 25 سال، از 20 تا 25 مرداد ماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس برگزارخواهد شد.

کد خبر : ۷۶۴
اشتراک در