۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۴۱
تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-در-ششمین-اردوی-پارالمپیکی
تیم ملی فوتبال پنج نفره از امروز سه شنبه و با حضور ۱۴ بازیکن دور جدید تمرینات خود برای آماده سازی حضور در بازیهای پارالمپیک ریو را به طور رسمی آغاز می کند.
تیم ملی فوتبال پنج نفره از امروز سه شنبه و با حضور ۱۴ بازیکن دور جدید تمرینات خود برای آماده سازی حضور در بازیهای پارالمپیک ریو را به طور رسمی آغاز می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این ششمین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال پنج نفره است که به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور مقتدرانه در بازیهای پارالمپیک ریو برگزار می شود. ۱۰ بازیکن همراه با ۴ دروازه‌بان اردونشینان این مرحله از تمرینات هستند.

۱۴ بازیکن دعوت شده به ششمین اردوی پارالمپیکی تیم ملی فوتبال پنج نفره به این شرح است:
بازیکنان: حسین رجب پور، محمد حیدری، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، بهزاد زادعلی اصغر، امیر پوررضوی، احمدرضا شاه حسینی، حجت الله مزارعی و رسول باصری
دروازه‌بانان: میثم شجاعیان، مرتضی رمضانی، مهرداد عباسی و اکبر شوشتری

این بازیکنان از روز گذشته وارد محل اردوی خود در تهران شدند تا از امروز سه شنبه به طور رسمی تمریناتشان را زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی از سر بگیرند. امیرحمزه زارع و ایمان فرح بخش (مربیان) و محمدرضا شاد دل (راهنما) دیگر اعضای کادر فنی هستند که تمرینات اردونشینان تیم ملی فوتبال پنج نفره را زیر نظر دارند. کاوه عزیزی هم سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال پنج نفره تا ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. اردوی هفتم این تیم از چهارم خردادماه آغاز می شود که متصل به اعزام به محل برگزاری تورنمنت بین المللی برزیل در ریو خواهد بود.

بر پایه این گزارش، این برای دومین بار است که تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران سهمیه بازیهای پارالمپیک را به دست آورده است. این تیم شهریورماه سال گذشته از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن صاحب این سهمیه شد.

تیم فوتبال پنج نفره ایران در گروه A بازیهای پارالمپیک با برزیل، قهرمان سه دوره این بازیها، ترکیه و مراکش همگروه شده است.

گروه B هم شامل تیمهای آرژانتین، روسیه، چین و مکزیک می شود.

کد خبر : ۱,۳۶۳
اشتراک در