۷ خرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۵۱
اردوهای-تیم-ملی-دو-و-میدانی-از-دهم-تیرماه-آغاز-می-شود
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی برای شرکت در مسابقات جهانی با حضور ۱۹ ورزشکار از دهم تا هفدهم تیرماه در تهران برگزار می شود.
مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی برای شرکت در مسابقات جهانی با حضور ۱۹ ورزشکار از دهم تا هفدهم تیرماه در تهران برگزار می شود.

رئیس انجمن دو و میدانی معلولان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی را در رقابت های قهرمانی کشور انجام دادیم که زیر نظر نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد و ۱۴ نفر با کسب ورودی تعیین شده انتخاب شدند.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابی تیم ملی از قهرمانان و پارالمپیکی ها و برخی بازیکنان که رکوردشان به ورودی تعیین شده ما نزدیک بود، دعوت کردیم تا در رکوردگیری مجدد شرکت کنند که از تعداد بیست ورزشکار، پنج نفر انتخاب شدند.

بهمن رضایی به حذف دو ورزشکار به دلیل جا به جایی کلاسبندی اشاره کرد و اظهار داشت: محمد نعیمی نیا و اکبر احمدی به دلیل اینکه در کلاسبندی خود با مشکل مواجه شدند حذف و دو نفر دیگر انتخاب شدند. دو ورزشکار  نیز از فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اردوی پایانی تیم ملی از دهم تا هفدهم تیرماه برگزار می شود و تیم ملی با ترکیب ۱۹ ورزشکار  در مسابقات جهانی لندن که تیرماه برگزار می شود، شرکت می کند.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان درباره هدف تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: نمایندگان ما در این مسابقات سعی می کنند عملکرد خوبی داشته باشند و رکوردهای قابل قبولی را کسب کند تا برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شوند.

فهرست  ۱۹ نفره دو و میدانی کاران تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی به شرح زیر است:
علی اصغر جوانمردی، پرتاب وزنه، کلاس F۳۵
مهران نکویی مجد، پرتاب وزنه، کلاس F۳۵
جواد حردانی، پرتاب وزنه، کلاس  F۳۸
حامد امیری، پرتاب نیزه و وزنه، کلاس F۵۴
سجاد محمدیان، پرتاب وزنه، کلاس F۴۲
سیامک صالح فرج زاده، پرتاب دیسک و وزنه، کلاس  F۳۴
علی محمدیاری، پرتاب دیسک، کلاس F۵۶
محسن کائیدی، پرتاب  نیزه و وزنه، کلاس F۳۴
محسن مجیدی، پرتاب دیسک، کلاس  F۳۷
امان الله پاپی، پرتاب نیزه، کلاس F۵۷
علیرضا مختاری، پرتاب وزنه، کلاس  F۵۳
هاشمیه متقیان،پرتاب نیزه، کلاس F۵۶
محمد خالوندی ، پرتاب نیزه،کلاس F۵۷
عبدالله حیدری، پرتاب نیزه، کلاس F۵۷
مهدی علیزاده، پرتاب وزنه، کلاس F۳۳
اسداله عظیمی، پرتاب وزنه، کلاس  F۵۳
جلیل باقری، پرتاب وزنه، کلاس F۵۵
سامان پاکباز، پرتاب وزنه و دیسک، کلاس F۱۲
سجاد نیک پرست، پرتاب نیزه، کلاس F۱۲

کد خبر : ۲,۴۰۰
اشتراک در