۲۲ تیر ۱۳۹۶ ۰۵:۳۴
حضور-کاروان-ورزشی-پارالمپیکی-کشورمان-در-مسابقات-جهانی-پارا-دو-و-میدانی-لندن
همه اعضای کاروان ورزشی پارالمپیکی کشورمان شامل 20 ورزشکار زن و مرد به همراه مربیان و کادر فنی برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان به سرپرستی مسعود اشرفی، ساعتی پیش در تاورهتل محل اقامت خود در لندن مستقر شدند.
همه اعضای کاروان ورزشی پارالمپیکی کشورمان شامل 20 ورزشکار زن و مرد به همراه مربیان و کادر فنی برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان به سرپرستی مسعود اشرفی، ساعتی پیش در تاورهتل محل اقامت خود در لندن مستقر شدند. 

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در بدو ورود به لندن در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مسابقات را مهم خواند و گفت: این رقابتها حکم کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را دارد و در واقع شروع این مسابقات آغازی است برای ورود به بازیهای پارالمپیک که در ژاپن برگزار خواهد شد. 


مسعود اشرفی افزود: همه ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات تلاش می کنند تا سهمیه ورود به پارالمپیک 2020 را بدست آورند و به همین علت همه سعی کرده اند با آمادگی در این رقابتها حاضر شوند و پیش بینی می شود رقابتها در این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد.

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات، هزار و سیصد ورزشکار از صد کشور جهان با هم رقابت خواهند کرد.

ورزشکاران با نشاط و پر انگیزه کشورمان نیز با اشاره به تمرینها و کسب آمادگی های لازم برای حضور در این مسابقه جهانی ابراز امیدواری کردند سهم قابل توجهی از 202 مدالی را که برای برترینهای این مسابقات در نظر گرفته شده است کسب کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده ورزشکاران کشورمان در سه ماده دو و میدانی؛ پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرتاب وزنه به رقابت خواهند پرداخت. 

در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در رشته پارا دو و میدانی ورزشکاران در 49 کلاس مختلف رقابت خواهند کرد.

رقابت نمایندگان کشورمان نیز روز جمعه 23 تیر با مسابقات مقدماتی پرتاب وزنه آغاز می شود و بنابر برنامه اعلام شده سیامک صالح فرج زاده و محسن کائیدی در کلاس F34 به مصاف حریفان خواهند رفت. 

جواد حردانی، علی اصغر جوانمردی، محسن کائیدی، محسن مجیدی، سجاد محمدیان، علیرضا مختاری، هاشمیه متقیان، مهران نکویی مجد، حامد امیری،  سیامک صالح فرج زاده، مهدی علیزاده، اسدالله عظیمی، عبدالله  حیدری ، امان ا... پاپی، محمد خالوندی، جلیل باقری جدی، علی محمدیاری و فاطمه منتظری، ملی‌پوشان اعزامی به این مسابقاتند که در دو گروه به این رقابت‌ها اعزام شدند.

سجاد نیک پرست و سامان پاکباز نیز در گروه نابینایان و کم بینایان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

بهمن رضایی به عنوان مدیرفنی و مربی تیم ملی و رسول کیانی آذر، مصطفی بهرامی، هرمز راد صادقی نیا، الهه شیعه و حمید مزارزئی نیز به عنوان مربیان تیم ملی و زهرا چابکی پزشک کاروان در این  اعزام ملی پوشان را همراهی می کنند.

کد خبر : ۲,۵۴۹
اشتراک در