۴ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۶
ماجد راشد: رونمایی از لوگو و شعار بازی‌های آیچی‌‌-ناگویا شلیک پیش از آغاز یک رویداد جذاب بود
کمیته برگزاری پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از لوگو و شعار این رویداد در شهر ناگویای ژاپن رونمایی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، ماجد راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا درباره رونمایی لوگو و شعار پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی گفت: لحظه رونمایی از لوگو و شعار بازی‌ها، همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات است.

 

راشد ادامه داد: اتفاق امروز باعث خوشحالی ا‌ست. این رونمایی به نوعی، شلیک پیش از آغاز یک رویداد جذاب به حساب می‌آید و قطعا اهالی استان آیچی و شهروندان ناگویا در طول سه سالی که برای میزبانی از ورزشکاران پاراآسیایی فرصت دارند، در انتشار این‌ شعار و لوگو از صمیم قلب تلاش می‌کنند.

 

 


گفتنی است کمیته برگزاری پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی امروز دوشنبه چهارم دی ماه از لوگو و شعار این رویداد در استان آیچی، شهر ناگویای ژاپن رونمایی کرد. در طراحی لوگوی پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی اشکالی مشابه با لوگوی بازی‌های آسیایی استفاده شده، با این تفاوت که هویت منحصر به فرد آن نیز حفظ شده است. شعار «تجسم یک‌دلی» نیز  بیانگر این است که چطور بازی‌های پاراآسیایی به شکستن مرزها و موانع میان افراد دارای معلولیت و افراد غیر معلول کمک می‌کند. تجسم یک‌دلی، نشانگر اشتراکاتی‌ست که بسیاری از ما داریم‌؛ نقاط مشترکی که ما را با یکدیگر متحد می‌کنند.

 

پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی آیچی‌‌-ناگویا ۲۰۲۶  از بیست و ششم مهر تا دوم آبان‌ماه سال ١۴٠۵ (۱۸ تا ٢۴ اکتبر ٢٠٢۶) با حضور حدود ۴٠٠٠ ورزشکار از ۴۵ کشور، در ۱۸ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

کد خبر : ۶,۳۵۳
اشتراک در