۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵
دکتر کارگری: باید کمر همت را برای فتح قله‌های افتخار در سه رویداد پیش‌رو ببندیم
صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه، آیین تجلیل از قهرمانان بازی های پاراآسیایی هانگژو با حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکترغفور کارگری ریس کمیته ملی پارالمپیک در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی، با تقدیر از مسئولان شهرداری تهران، شورای شهر و سازمان ورزش شهرداری گفت: ما در ایام سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم که سخن درباره او فراوان گفته شده، اما ابعاد وجودی او هنوز به طور کامل شناخته نشده است.

 

اخیرا هم یکی دیگر از  سرداران بزرگ را از ما گرفتند شهید رضی مورد اعتماد ویژه حاج قاسم بود و شهید سلیمانی کارها را به او می‌سپرد، مفتخر هستیم که در خدمت فرزند ایشان در این مراسم هستیم.

 

رییس کمیته ملی پارالمپیک افزود: لازم است از همه کسانی که این اتفاق بزرگ را در هانگژو رقم زدند، تشکر کنم؛ از روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران و مربیان و سایر مسئولان. شما ورزشکاران قهرمان، پهلوان و با بصیرت هستید و موفق شدید جایگاه دوم را برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران کسب کنید. از ۴۴ طلای کسب شده، ۲۲ مدال همراه با رکوردشکنی در سطح آسیا و جهان بود. در واقع پنجاه درصد نفرات طلایی، رکوردشکنی کردند.

 

دکتر کارگری گفت: جمعی از مدال‌آوران، مدال خود را به شهدای غزه تقدیم کردند. نوع احترام به سرود و پرچم، نشان‌دهنده دیدگاه شما بود. توسل شما به ائمه اطهار زبانزد شده است و همین هم رمز پیروزی شما بود.

 

بازی‌های پارالمپیک پاریس، بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند و بازی‌های پاراآسیایی ژاپن، هر سه دشوار است. کار در پاراآسیایی جوانان بسیار سخت است، چون ازبکستان تلاش زیادی می‌کند و البته چین هم حضور خواهد داشت. در پاراآسیایی ژاپن هم، کشور میزبان به دنبال جایگاه دومی خواهد بود که کارمان را سخت تر می‌کند. برای فتح قله‌های افتخار در پاریس، تاشکند و ناگویا، باید کمر همت را ببندیم.
 
کد خبر : ۶,۳۸۵
اشتراک در
گزارش تصویری/ آیین تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو
Loading