۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۶
ایران در پاراکانو صاحب سه سهمیه پارالمپیک شد/ شمار سهمیه های کاروان ایران به ۴۱ رسید
در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو که به میزبانی شهر سگد در مجارستان در حال برگزاری است، ملی پوشان کشورمان موفق به کسب ۳ سهمیه پارالمپیک برای بازی های پاریس ۲۰۲۴ شدند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، ملی پوشان کشورمان امروز و در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک که به میزبانی سگد مجارستان در حال برگزاری است، موفق شدند به ۳ سهمیه پارالمپیک برای کشورمان دست یابند.
 
 سعید حسین پور در در مسابقه فینال A کلاس KL۱ ضمن کسب مدال برنز به سهمیه پارالمپیک دست یافت. اسلام جاهدی نیز در کلاس VL۲ با قرار گرفتن در جایگاه دوم فینال B مسابقات قهرمانی جهان موفق شد ضمن قرار گرفتن در بین ۱۰ نفر برتر جهان در این ماده به سهمیه پارالمپیک دست یابد.
 
شهلا بهروزی راد نیز توانست با قرار گرفتن در رده هشتم فینال A مسابقات جهانی در کلاس KL۳ سهمیه بازی های پارالمپیک را برای کشورمان بدست آورد.
 
بر این اساس تیم ملی پاراکانو با کسب ۳ سهمیه پارالمپیک و یک نشان برنز به کار خود در این رویداد جهانی پایان داد.
 
ملی پوشان کشورمان پیش از این موفق به کسب ۳۸ سهمیه در ۷ رشته پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراتیروکمان، پاراشنا ، پاراتکواندو، والیبال نشسته و گلبال شده بود و با احتساب سهمیه های بدست آمده در رشته پاراکانو این عدد به ۴۱ سهمیه در ۸ رشته ( ۲۷ سهمیه در بخش مردان و ۱۴ سهمیه در بخش زنان) رسید.
 
کد خبر : ۶,۶۴۴
اشتراک در