۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۱
نشست هماهنگی دپارتمان‌های آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد
نشست هماهنگی دپارتمان های آکادمی ملی پارالمپیک با حضور روسای دپارتمانهای تخصصی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک،با توجه به پیش رو بودن بازی‌های پارالمپیک پاریس و اهمیت اقدامات حمایتی از ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها، جلسه هماهنگی دپارتمان‌های تخصصی آکادمی ملی پارالمپیک با حضوردکتر جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان، دکتر مجید نیری جانشین ریاست آکادمی و روسای دپارتمان‌ها برگزار شد. 

 

در این نشست دکتر امیرحسین براتی رییس دپارتمان پیشگیری از آسیب، دکتر فرشاد غزالیان رییس دپارتمان ماساژ و فیزیوتراپی، دکتر علی افروزه رییس دپارتمان سنجش، دکترعلیرضا ایزدی رییس دپارتمان ارتقا عملکرد، دکترشهزاد محمدیان رییس دپارتمان تغذیه و دکترافسانه گلشن راز رییس دپارتمان پیشگیری از دوپینگ و دکترشهاب الدین سعادتیار مسئول آموزش و پژوهش به بیان دیدگاهها و برنامه های در نظر گرفته شده برای آماده سازی ورزشکاران بمنظور حضور قدرتمند در بازی‌های پارالمپیک پاریس پرداختند. 

 

در پایان این نشست مقرر شد معاینات پزشکی و سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس از ابتدای خرداد ماه آغاز شود و آزمونهای مربوط به مرحله اول سنجش تا ۲۰ خرداد به پایان برسد.

 

همچنین تداوم برنامه های آموزشی در قالب سه شنبه های آموزشی، آموزش های مربوط به پیشگیری از دوپینگ و برگزاری کلاس های حضوری تک رشته مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

آکادمی  2

آکادمی  6

آکادمی  5

آکادمی  4

آکادمی  3

آکادمی  1

کد خبر : ۶,۶۵۴
اشتراک در