۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۵
برگزاری جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان
جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مدیران ورزش کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار شد و دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز در این نشست حضور داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، جلسه مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

در این نشست مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک درخصوص اقدامات صورت گرفته برای آمادگی هرچه بهتر ورزشکاران و کاروان ایران در المپیک پاریس توضیحاتی را ارائه کرد.
در ادامه اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گزارشی از اقدامات این معاونت در حوزه های مختلف از جمله برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها، انجام امور فرهنگی در کنار برنامه های توسعه ورزشی قهرمانی، برگزاری نشست‌های مختلف با فدراسیون‌ها با هدف تبین برنامه های توسعه در حوزه های قهرمانی صحبت کرد.

 

در ادامه نشست رضا شجیع مدیر پروژه اجرای طرح آمایش سرزمین درخصوص این طرح و اقدامات صورت گرفته در این حوزه توضیحاتی به حاضرین ارائه داد.
دکتر غفور کارگری رییس کمیته پارالمپیک نیزدر این نشست درخصوص وضعیت کاروان پارالمپیک و سهمیه های کسب شده و اهمیت حضور ورزشکاران و توان یابان در رویدادهای بین المللی نکات مهمی را بیان کرد.

 

همچنین کلهر معاون امور جوانان، کاظمی‌پور معاون ورزش بانوان، علی سرلک مسئول فرهنگی کمیته ملی المپیک و تاج رییس فدراسیون فوتبال از سخنرانان این جلسه بودند.
کد خبر : ۶,۶۵۵
اشتراک در