۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱
news| paralympics| کمپین سامسونگ برای المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ رسما آغاز به کار کرد
سامسونگ با هدف گرامیداشت ارزش‌های مشترک این شرکت و بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، کمپین «تفکر باز همیشه برنده است» را افتتاح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، با نزدیک شدن به زمان آغاز رویداد پاریس ۲۰۲۴، شرکت سامسونگ به عنوان یکی از حامیان جهانی المپیک و پارالمپیک، برای ترویج ارزش‌ها و شعار بازی‌های این دوره – بازی‌هایی برای همه- کمپین «تفکر باز همیشه برنده است» را راه‌اندازی کرد.

 

بر اساس پیامی که سامسونگ منتشر کرده، هدف اصلی این کمپین، ترویج ارزش‌ تفکر باز و خلاق، ایجاد افق‌های جدید و رشد ظرفیت‌های بی‌نهایتی‌ست که در شعار این دوره‌ی بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ نیز در نظر گرفته شده است.

 

تی‌ام‌رو، مدیرعامل سامسونگ در این خصوص گفت: «سامسونگ به عنوان یکی از حامیان ۴۰ ساله‌ی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، همواره در ارائه فناوری‌های نوین و تجربیات پیشرفته در این رقابت‌ها پیشگام بوده است. با گذشت زمان، علاقمندی ما به بازی‌های المپیک و پارالمپیک و شیوه دنبال کردن مسابقات پیشرفت کرده و قطعا تکامل فناوری نیز در احیای اهداف این رویدادهای بزرگ ورزشی جهان تاثیر بسیاری داشته است.

 

 ما با آغاز این کمپین، مشتاقیم هواداران و ورزشکاران را بیش از پیش به هم نزدیک کنیم و همچنین با تجربیات جدید و ارتباطات معنادار، در پاریس ۲۰۲۴ فصل تازه‌ای را رقم بزنیم.»
این شرکت با افتتاح فضایی نوین تحت عنوان«ملاقات با المپیک در غرفه سامسونگ» خود، علاقه‌مندان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک را از طریق تجربیات نمادین، به سفری شگفت‌انگیز در قلب پاریس ۲۰۲۴ می‌برد. بازدیدکنندگان می‌توانند با هوش مصنوعی گلکسی  (Galaxy AI)بزرگ‌ترین رویداد‌های گذشته بازی‌ها را دوباره تجربه کنند، به اکتشاف جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ بپردازند و با هوش مصنوعی گلکسی، خاطرات ماندگاری بسازند.

 

این نمایشگاه طی مراسمی با حضور تعدادی از ورزشکاران مشهور، مسئولین سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک، مدیر بخش ورزش بازی‌های المپیک و پارالمپیک در شهرداری پاریس و رئیس ستاد برگزاری بازی‌های پاریس در خیابان ۱۲۵ شانزلیزه افتتاح شده است و تا ۳۱ اکتبر (دهم آبان) امسال میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

سامسونگ علاوه بر نمایشگاه، فضا‌های دیگری را با همین عنوان، در سایر نقاط پاریس و حومه آن ایجاد می‌کند که شامل پارک المپیک، دهکده المپیک و پارالمپیک و مرکز رسانه‌ای اصلی می‌شود. همچنین، در مکان‌های مهم بازی‌های المپیک و پارالمپیک ایستگاه‌های شارژ گلکسی سامسونگ تعبیه خواهد شد و بازدیدکنندگان در آن  نوآوری‌های اخیر گلکسی را تجربه می‌کنند.
کد خبر : ۶,۶۵۷
اشتراک در
کلیدواژه ها: سامسونگ،حامی مالی،بازی های پارالمپیک پاریس،پاریس 2024