۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰
ایتالیا میزبان مراسم قرعه کشی مسابقات گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
مراسم قرعه کشی و گروه بندی تیم های شرکت کننده در رقابت های گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به میزبانی ایتالیا و در شهر لینیانو سابیادورو برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی تیم‌های گلبال شرکت‌کننده در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ دوشنبه سوم ژوئن (۱۴ خرداد) به میزبانی ایتالیا، در شهر لینیانو سابیادورو برگزار می‌شود.

 

بر اساس اعلام فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های نابینایان- ایبسا، این مراسم در حاشیه رقابت‌های قهرمانی اروپا از ساعت ۱۵ به وقت محلی (۱۷ به وقت ایران) به صورت زنده از بخش گلبالِ وب‌سایت ایبسا پخش خواهد شد. 

 

تیم ملی گلبال کشورمان با کسب سهمیه‌ی این دوره از بازی‌های پارالمپیک، یکی از هشت تیمی‌ست که در بخش مردان حاضر می شود. برزیل مدافع عنوان قهرمانی پارالمپیک، چین نایب قهرمان جهان، اوکراین قهرمان اروپا، تیم آمریکا قهرمان قاره آمریکا، مصر قهرمان آفریقا، ایران قهرمان آسیا و اقیانوسیه، فرانسه میزبان بازی‌ها و ژاپن قهرمان مسابقات قهرمانی جهان ایبسا تیم‌های بخش مردان در ظرف قرعه‌کشی گلبال پاریس ۲۰۲۴ خواهند بود.

 

تیم‌های برزیل و چین به صورت اتوماتیک در صدر گروه‌های A و B قرار می‌گیرند و سایر تیم‌ها نیز براساس قرعه به یکی از این دو گروه اضافه می‌شوند.
رقابت‌های گلبال پارالمپیک پاریس از ۲۹ آگوست تا ۵ سپتامبر در ساوت پاریس ۶ برگزار می شود.
کد خبر : ۶,۶۸۹
اشتراک در