۲۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۴:۴۱
اختتامیه اولین دوره تربیت مربی استعدادیاب پارالمپیک برگزار شد/ آغاز پروژه شهید حسن باقری با همکاری آموزش و پرورش استثنایی
به همت آکادمی ملی پارالمپیک آیین اختتامیه اولین دوره پیشرفته تربیت مربی استعدادیاب ورزش پارالمپیک امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در محل تالار پارالمپیک برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ در این مراسم که با حضور دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، دکتر حجت الله الماسی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر مجید نیری جانشین آکادمی ملی پارالمپیک، دکتر سعید سلگی معاونت قهرمانی کمیته، دکتر سعادتیار مسئول آموزش آکادمی و شرکت کنندگان دوره برگزار شد، پس از ارائه گزارش دوره توسط سعادت‌یار و تبیین فرآیند استعدادیابی پارالمپیک توسط سلگی، رییس کمیته ملی پارالمپیک بر الگوبرداری از دفاع مقدس برای نیل به موفقیت تاکید و طرح استعدادیابی ورزش توان یابان را به نام شهید حسن باقری نام گذاری کرد.
در ادامه، الماسی بر اهتمام آموزش و پرورش  استثنایی جهت همکاری با پارالمپیک و حضور معلمان در برنامه های  استعدادیابی تاکید و از استمرار همکاری های ایجاد شده استقبال کرد.
گفتنی است در این دوره که از تاریخ ۱۳ تیرماه اغاز شده بود ۶۳ نفر از نمایندگان فدراسیون های ورزشی و وزارت آموزش و پرورش استثنایی تحت آموزش مدرسان برتر کشور در  حوزه استعدادیابی قرار گرفتند. برگزیدگان این دوره مجوز حضور در دوره های  عالی تخصصی که متعاقبا  برگزار خواهد شد را اخذ خواهند کرد.

 

Academy Meeting 4

 

Academy Meeting 2

 

Academy Meeting 3

Academy Meeting 6

Dr. Karegary

Academy Meeting 5

academy meeting5

Academy Meeting 8

 

Academy Meeting 7

Academy Meeting 10
Academy Meeting 9

Academy Meeting 1

 

 

کد خبر : ۶,۷۶۱
اشتراک در
گزارش تصویری اختتامیه اولین دوره تربیت مربی استعدادیاب پارالمپیک
Loading