۳۰ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۱۲
برنامه "مربی ورزش پاریس ۲۰۲۴ " ابتکار ستاد برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک
برای نخستین بار، ستاد برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک با طراحی برنامه‌ی مربی ورزش پاریس ۲۰۲۴ قوانین رسمی رشته‌های ورزشی ورزش را در یک اپلیکیشن تدوین کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک به نقل از سایت بازی های پاریس ۲۰2۴، کمیته برگزاری پاریس ۲۰۲۴ به کمک تیم نوآوری، دیجیتال و فناوری خود و همچنین با مشارکت تیم تجربی تماشاگران و پارالمپیک در اپلیکیشن رسمی بازی‌ها برنامه‌ای با عنوان «مربی ورزش پاریس ۲۰۲۴» Coach Sport Paris ۲۰۲۴ طراحی و منتشر کرده است که از طریق آن همه‌ی افراد به مهم‌ترین بخش قوانین ورزش‌های المپیکی و پارالمپیکی دسترسی خواهند داشت.

 

این اولین بار است که تمام قوانین رسمی ورزش‌های المپیکی و پارالمپیکی در یک برنامه دیجیتال متمرکز شده‌اند و پاریس ۲۰۲۴ آن را به گونه‌ای با زبانی ساده طراحی کرده است که برای همه‌ی افراد در سطوح مختلف، از مبتدی تا قهرمان، قابل درک‌ و استفاده‌اند و به عنوان یکی از بهترین ابزارهای کمکی در طول برگزاری بازی‌ها به شمار می‌رود.

 

این برنامه:
•با آزمون‌های رسمی دانش شما و دوستان‌تان به چالش می‌کشد.
•با روایت‌های داستانی دانش شما درباره ورزش‌های مختلف را افزایش می‌دهد.
•و در سه سطح قوانین برنز، نقره و طلا قوانین رشته‌های ورزشی را در سه سطح آموزش می‌دهد.

 

خانواده فریجی در نقش مربی
این برنامه‌ی رایگان به دو زبان انگلیسی و فرانسوی به همه کمک می‌کند، از تماشاگران و علاقه‌مندان تا ورزشکاران.
در این برنامه رایگان و دو زبانه (انگلیسی و فرانسه)، عروسک بازی‌ها، فریجی و خانواده‌اش نیز در نقش مربی، شما را در سه سطحِ برنز، نقره و طلا راهنمایی می‌کنند و با مشاوره آن‌ها یادگیری قوانین برای همه مخاطبان سرگرم کننده و جذاب‌تر می‌شود.

 

علاقمندان علاوه بر دسترسی در اپلیکیشن بازی‌ها، از طریق این لینک، در وب‌سایت رسمی پاریس ۲۰۲۴ نیز می‌توانند به صورت آنلاین از این برنامه استفاده کنند.
کد خبر : ۶,۷۷۵
اشتراک در