۳۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷
رئیس کمیته ملی پارالمپیک: کاروان فرزندان ایران حاشیه‌ ندارد/ امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم
مراسم تقدیر از ۶۵ ورزشکار ایران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک، سرمربیان این تیم‌ها و مادران و همسران قهرمانان با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر غفور کارگری در مراسم تقدیر وزیر ورزش و جوانان از ورزشکاران پارالمپیکی ایران و همسران و مادران آن‌ها، گفت: ورزشکاران، مربیان و مسئولان کاروان فرزندان ایران ماه‌ها تلاش کرده‌اند تا به بهترین نتایج برسند. امیدوارم بچه‌های ما در پاریس مزد زحمات خود و خانواده‌های‌شان را بگیرند و با دست پر به ایران بازگردند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به دلیل تدارک و میزبانی مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی اعزامی ایران به بازی‌های‌ پاریس ۲۰۲۴ تشکر می‌کنم.

کارگری افزود: کاروان فرزندان ایران با شعار ایمان، ایثار و افتخار ۳ یا ۴ ویژگی مهم دارد. اول اینکه یک کاروان اول اینکه یک کاروان بی‌حاشیه است. هیچ موضوع منفی و حاشیه‌ای درباره کاروان ندیدیم و همه تلاش می‌کنند طبق برنامه به نتایج خوبی برسند. ویژگی دوم کاروان، این است که یک مجموعه دوست و رفیق کنار هم هستند. ویژگی دیگر این مجموعه این است که روی هدف متمرکز هستند و تلاششان این است نتایج توکیو را یا تکرار کنند یا بهتر کنند.

وی تأکید کرد: تقدیر از مادران و همسران ورزشکار کار خوب وزارت ورزش بود. ما از همسران و مادران ورزشکاران‌مان تشکر می‌کنیم. این موفقیت‌ها مدیون تلاش آن‌هاست. از دیروز که به حرم رضوی رفتیم امیدواری ما برای موفقیت کاروان بیشتر شده. ایمان داریم امام رضا(ع) به ورزشکاران ما کمک خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای پارالمپیکی‌ها پاداش یک میلیارد پاداش تشویقی در نظر گرفته‌ایم که این جدا از پاداش مدال‌آوری آنهاست. کاری کنید که بتوانیم همه این مبلغ را بدهیم که این مسئله به اخلاق و عملکرد حرفه‌ای شما باز می‌گردد.

غفور کارگری در پایان خاطرنشان کرد: صمیمیت و همدلی در کاروان موج می‌زند و یکی از ویژگی‌های کاروان، این است که روی هدف متمرکز شده است تا نتیجه مورد نظر به دست آید. امروز هم شاهد یک اتفاق بسیار زیبا و ارزشمند هستیم و مادران و همسران ورزشکار در این مراسم حضور دارند تا روحیه آن‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر : ۶,۸۲۳
اشتراک در