۲۱ شهریور ۱۴۰۳ ۱۷:۱۴
نخستین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٨ برگزار شد/ تاشکند ۲۰۲۵، آیچی‌ناگویا ۲۰۲۶ و لس‌آنجلس ۲۰۲۸ اولویت‌های پیش‌رو
ستاد هماهنگی پارالمپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸ صبح امروز تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های لس‌آنجلس ٢٠٢٨ به ریاست دکتر غفور کارگری امروز چهار‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه ١۴٠٣ تشکیل شد. 

 

در ابتدای این جلسه که با حضور نواب رئیس، معاونین، مدیران کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد، دکتر کارگری با ارائه‌ی گزارشی از بازی‌های پارالمپیک پاریس ٢٠٢٤ گفت: من از همه افراد و عواملی که در کسب این نتایج مشارکت و تأثیرگذاری داشتند تشکر می‌کنم و به همگی خداقوت می‌گویم؛ از سرپرست و معاونین کاروان، روسا و همکاران فدراسیون‌ها تا ورزشکاران، کادر فنی و کلیه عوامل اجرایی.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: تلاش فرزندان ایران در پارالمپیک پاریس از ابعاد مختلفی قابل تأمل است. در این دوره نتایج ارزشمندی برای نخستین بار به دست آمد: کسب بیشترین تعداد مدال (٢۵ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز)، افزایش حضور بانوان (١٢ خانم) و تاریخ‌سازی آن‌ها، درخشش و رکوردشکنی‌های ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک پاریس، به دفعات مورد توجه مسئولین کمیته بین‌المللی و فدراسیون‌های جهانی مربوطه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به سه رویداد مهمی که در پیش داریم ما آسیب‌شناسی جدی و سختگیرانه‌ و بازنگری فرایندها را خواهیم داشت. برای تداوم موفقیت، توسعه کیفی و کسب ‌نتایج بهتر می‌بایست برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

کارگری در پایان، با اشاره به اهمیت حضور شایسته ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵، پاراآسیایی آیچی-ناگویا ٢٠٢۶ و پارالمپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸، بر تشکیل ستاد عالی بازی‌ها تأکید کرد. 

 

در بخش پایانی این جلسه، روسای فدراسیون‌های ورزشی همکار در خصوص مسائل فنی، عملکرد رشته‌ها در پاریس و موضوعات مهم مربوط به رویدادهای آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان اعزامی به پارالمپیک پاریس و مریم کاظمی‌پور، در خصوص عملکرد فرزندان ایران در پاریس نکاتی را مطرح کردند.

 

برای مشاهده گزارش کامل تصویری کلیک کنید 

LA meeting 700 12

LA meeting 700 11

LA meeting 700 10

LA meeting 700 9

LA meeting 700 6

LA meeting 700 15

 

 

 

کد خبر : ۶,۹۴۹
اشتراک در