۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲
داور بین‌المللی پاراتیراندازی با کمان: بازی‌های پارالمپیک پاریس در سطح خوبی برگزار شد/ از یکسال پیش در جریان دعوت به پاریس قرار داشتم
غزاله رسولی داور بین المللی پاراتیراندازی با کمان از جمهوری اسلامی ایران برای قضاوت رقابت های پاراتیراندازی با کمان پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ به این رویداد دعوت شده بود.
 
وی در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این دعوت گفت: برای بازی های المپیک و پارالمپیک فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تنها از داورانی که دارای درجه بین المللی هستند دعوت بعمل می آورد. علاوه بر این داوران یاد شده به صورت معمول در فاصله بین پارالمپیک گذشته و پارالمپیکی که برگزار می شود رقابت های قهرمانی جهان این رشته چه در بخش المپیک و چه در بخش پارالمپیک را قضاوت کرده اند.

 

رسولی افزود: من از یکسال قبل دعوت نامه حضور در بازی های پاریس را دریافت کردم و از سال ۲۰۱۷ تا کنون در تمامی مسابقات قهرمانی جهان پاراتیراندازی با کمان حضور یافته ام. دعوت از داوران علاوه بر مواردی که عنوان کردم به گزارش عملکرد آنها که از حضورشان در رویدادهای مختلف تهیه می شود نیز بستگی دارد و با توجه به نحوه عملکرد و نیز توجه به برابری جنسیتی و نیز قاره ای، تعدادی از داوران واجد شرایط برای قضاوت مهم ترین رویداد ورزشی پارالمپیکی دعوت می شوند.

 

داور بین المللی پاراتیراندازی با کمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در کشور ۶ داور در سطح بین المللی داریم ( ۵ خانم و یک آقا) و امیدوارم که از میان داوران جوان قاره ای نیز به جمع داوران بین المللی افزوده شود.

 

رسولی در پایان گفت: ملی پوشان کشورمان در رشته پاراتیراندازی با کمان عملکرد خوبی داشتند و شاهد حضور چهره ای جوان چون فاطمه همتی بودیم که درخشان ظاهر شد و سایر پاراکمانداران کشورمان نیز خوب ظاهر شدند و مدالهای ارزشمندی بدست آوردند.
کد خبر : ۶,۹۵۳
اشتراک در